SOOVID HÜVITIST? SMARTLYNX BULGAARIA LENNU HÜVITISNÄIDIS

SmartLynx.aero
11:13 09. juuli 2018
Allikas: Kuuuurija.ee

Eile kirjutas “Kuuuurija” sellest, kuidas SmartLynxi’i lend Bulgaarias hilines.

Hommikul kell kümme väljuma pidanud lennuk võttis reisijad peale alles 02.30 ööl vastu esmaspäeva. Koha peal pakuti reisijatele majutust ja toitu, kuid hilinenud lennu tõttu on siiski kõigil reisijatel võimalik küsida lennufirmalt kompensatsiooni.

Kuuuurija” annab kõigile reisijatele teada, mida täpselt peab lennufirmale kirjutama selleks, et rahalist kompensatsiooni saada. Selleks peate te saatma SmartLynx lennufirmale alljärgneva kirja ja täpse aadressi kuhu see saata leiate SmartLynx kodulehelt:   
http://www.smartlynx.aero/passengers/inform-us?lang=ee

Kui vormi täitmine on tülikas, on kättesaadav ka üldine aadress (Eesti harukontor): info@smartlynx.aero

Kiri ise võiks olla selline ja seda aitas “Kuuuurijal” koostada ühe Eesti lennufirma töötaja.

“Esitame Teile nõude Euroopa Parlamendi ja Nõukogu Määrus (EÜ) nr 261/2004 kohase kompensatsiooni saamiseks seoses lennu MYX568, 08JUL2018,  hilinemise eest rohkem kui kolm tundi. Lend pidi väljuma Burgase lennuväljalt Tallinna suunas kell 10:00. Lend lükati edasi ja määrati uueks väljumise kellaajaks 09.JUL2018 kell 02:30. Teadaolevalt ei toimunud lennu hilinemine erakorralisi asjaolusid silmas pidades nagu ilmastikuolud, streik vms. Lennu hilinemise eest nõuame eelpool nimetatud määruse kohast kompensatsiooni 400 eurot.  Nõuame, et summa 400€ kantaks üle allpool mainitud pangakontole 14 päeva jooksul. Maksmisest keeldumise korral palume 14 päeva jooksul saata detailne informatsioon tühistamise asjaoludest koos dokumentide ning viidetega õiguslikele alustele. Lisatud on lennureisijate lennupiletid.”


Kommentaarid

Kommentaare 0
Sinu nimi:*
Telefon:
Kommentaar:*
Ole esimene ja lisa oma kommentaar!