FOTOD: BULGAARIAS LÕKSUS OLEVAD INIMESED SAID LUKSULIKKU TOITU

16:30 08. juuli 2018
Allikas: Kuuuurija.ee

Bulgaarias SmartLynx lennukiga lõksu jäänud naine saatis „Kuuuurijale“ pildi lõunasöögist, mida Bulgaaria nelja tärni hotellis inimestele pakuti.

Hommikul väljuma pidanud lend, läheb hoopiski välja täna öösel ja reisijad jõuavad Eestisse alles esmaspäeva varahommikul. Nagu te näete, siis rahvale ei osutata just kõige rammusamat kehakostitust ja lõunasöök jääb üsna nigelaks.

Avaldame Bulgaarias SmartLynxi tõttu lõksu jäänud inimese kirja meile, mis kirjeldab hetkeolukorda seoses Musta mere ääres asuvast Burgast hilinenud lennuga:

„ Hetkel on teada,et lend läheb öösel pool kaks, buss tuleb järgi hotelli 22.30. Rääkisin ka ühe meid vastu võtnud inimesega, küsisin, et kas see ongi lõuna:)...ilmselt tuleb sarnane ka õhtusöök, tema jutu järgi. Nad ei olnud selliseks rahvahulgaks valmis nende sõnul. Kohvi ei pakutud. Küll aga pole selline söök ju lastele piisav....kohapeal on mõned kohvikud, kus saab osta kohaliku raha eest sularahas, aga paljudel oli ju arvestatud, et kohalikku raha pole enam vaja...bassein on tore ja päikest on, nii et see pool on ok...hotell ise on pisut väsinud ja ümberringi pisut tühermaa, aga pole hullu...vastu võeti ka kenasti, nii et hotelli teeninduse poolt pole hullu...ka Novatoursi esindaja püüdis lennujaamas anda endast parima...“

Pigem on totter see, et lennuäpi kaudu me saime juba eile õhtul aru, et lend hilineb...sõnum edasi lükkamisest tuli meile hommikul 7.17,siis me olime juba teel lennujaama..siis tuli järgmine info, et kell 12 on lend...ja üsna mõne aja pärast,et hoopis öösel...

Lennujaamas saime ka kenasti lõpuks võileivapaki,kokakoola ja vesi olid ka, nii et see oli ka ok...meil on mitu põlvkonda peredena reisil, nii mõnedki esimest korda, nii et kogemus pole just tore....meie reis ju algas kohe päev hiljem, pidime välja tulema Tallinnast 01.07 kell 06.00, aga lend läks lõpeks sama päeva õhtul kell 21.30... üks puhkusepäev läks niigi juba vett vedama...ja nüüd jälle tagasiminekuga sama teema...

Hotell ja toit-nende eest me hetkel maksma ei pea,nii et need on ilmselt ikka firma poolt..“

„Kuuuurijal“ on hea meel, et SmartLynx vähemasti hoolitses inimeste eest, inimesed suunati hotelli ja ilma nautima lennujaama seinte asemel.


Kommentaarid

Kommentaare 0
Sinu nimi:*
Telefon:
Kommentaar:*
Ole esimene ja lisa oma kommentaar!